Tennis og Tennis Club Odense kan markedsføre fynske virksomheder

I uge 38 indtager verdens største tennisstjerner Odense Idrætshal, og det kommer ikke bare de fynske tilskuere til gode. Også de fynske virksomheder kan bruge Davis CUP event som led i deres flirt med det spanske marked.

Virksomhederne, som repræsenterer brancher, hvor Fyn er særligt stærke og innovative, bør blande business med tennis i forbindelse med Davis CUP opgøret mellem Danmark og Spanien, som Odense er vært for fra den 14 – 20. september.

I Tennis Club Odense synes vi, at det er en spændende mulighed at få lov at bruge en så stor og bredt eksponeret sportevent i forbindelse med markedsføringen af produkter og ydelser.

Alle fem matcher transmitteres nemlig på kanaler og platforme tilhørende TV3 SPORT (TV3 SPORT 1, TV3 SPORT 2, Viaplay)

Vi håber naturligvis, at flere virksomheder vil besøge eventet og få mulighed for at fortælle journalisterne en historie, som de så fortæller videre i deres medier på landsdækkende TV i Danmark og i udlandet.

Flere fynske virksomheder kan drage nytte af den prestigefyldte tennisevent.

”Virksomhederne behøver ikke at tænke sponsorat i traditionel forstand man kan tænke mere strategisk og udnytte, at kendskabet til sporten og tennisstjernerne skaber en fælles referenceramme, der går på tværs af grænser.”

En stor international sportevent kan bruges til at skabe netværk, komme tættere på nye markeder og være en fremragende platform for mødet med såvel kommende som nuværende leverandører og kunder.

Tennis Club Odense er medarrangør af eventet.

Se Davis CUP Program <<< her >>>

Se Dansk Landshold <<< her >>>

I Tennis Club Odense arbejder vi konstant med at tiltrække, planlægge og afvikle større nationale og internationale sportsevents på FYN for at skabe omsætning hos erhvervsdrivende, give fynboerne oplevelser og sætte Fyn på landkortet.

“Tennis Club Odense” er indstillet som kandidat til at blive optaget til det prestigefyldte ITF CTC netværk af verdens ældste og største tennisklubber som arrangerer Internationale stævner og vil blive markedsført på de internationale magaziner og artikler sammen med de sponsorer der vælger at tænke strategisk.

Managamentteam

Skal Fyn være førende i Danmark og have en international klasse inden for Tennis og Tennis sports-events skal Tennis Club Odense styrkes så vi fortsat kan tiltrække og udvikle nye events med henblik på at skabe ønskede effekter for øget omsætning og indtjening, øget beskæftigelse, øget positiv synlighed i omverdenen samt stolthed blandt fynboerne.

I Tennis Club Odense har vi derfor ansat en professional WTA Grand Slam Coach, fra Florida USA, som vores ny cheftræner. Vores international program er blevet anerkendt af mange og vi fik i år besøg af to unge tennistalenter fra USA og Rusland, som kom her til at træne side om side med fynboere.

[embedyt]http://www.youtube.com/watch?v=xc9bqdD5JLE[/embedyt]

Se Introduktion til Tennis Club Odense