Frivillige i Tennis Club Odense

Tennis Club Odense er en sportsforening drevet af frivillige kræfter, som så mange andre foreninger. Dit kontingent og din træningsafgift går til drift af anlægget og aflønning af trænere. Vi bliver alle nødt til at bidrage til at vi i denne klub har det godt sammen og har gode muligheder for at udvikle os som tennisspillere, -makkere og -kammerater. Måske har du gode ideer til nye tennisaktiviteter eller arrangementer? Ideer til hvordan vi får flere medlemmer i klubben – mere liv i og omkring klubhuset. Alle bidrag er mere end velkomne. Det kan også være bordene lige trænger til at blive tørret af? Blomsterne skal måske vandes? Spørg ikke blot hvad klubben kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for klubben 🙂 Se det som en chance for at være en del af et sportfællesskab hvor vi sammen har mulighed for at skabe landets bedste tennisklub. Hvis du er klar til at bidrage, så tag fat i ét af dine bestyrelsesmedlemmer eller din træner.