Sponsor: PS Biludlejning

Klubsponsor 2014/2015

Lokal billeje til lokale priser…

PS Biludlejning blev grundlagt i begyndelsen af 1980’erne i Horsens, hvor daværende bilforhandler Preben Skeldal begyndte at udleje personbiler til private kunder. Dette skete sideløbende med den ordinære forretning, som var køb, salg og bytte af brugte biler samt mindre reparationer. I løbet af de følgende år voksede udlejningen i forhold til den oprindelige forretning, hvorefter sidstnævnte lige så stille gled ud. I dag finder du PS Biludlejning i Aarhus, København og Odense.

Leje af personbiler, busser, varevogne og lastbiler

Bilparken deles hos PS Biludlejning op i 4 hovedkategorier: Personbiler, busser, varevogne og lastbiler. Flyttebiler og andre transportkøretøjer er også at finde samt tilbehør i form af flyttekasser. Hos PS Biludlejning bestræber vi os på altid at have markedets mest konkurrencedygtige priser og tilbud.

Alle firmaets biler, varevogne og lastbiler gennemgår jævnligt en kvalitetskontrol. Dette foregår i de enkelte autoværksteder, hvor bilerne naturligvis også bliver klargjort efter hvert lejemål, så de er driftsikre, rene og veltrimmede for PS Biludlejnings kunder.