VI SØGER SPONSORER!

Sportslige ambitioner er ikke så svære at definere, men uden det nødvendige økonomiske grundlag er de svære at realisere. Vores ambition er at være tennisklubben for alle. Medlemmerne skal komme her for at nyde sporten, anlægget, det sociale fællesskab men også for at dygtiggøre sig og realisere deres sportslige ambitioner.  Vi vil gerne kunne tilbyde den bedste træning og de bedste faciliteter til alle klubbens medlemmer, og vi har brug for ikke bare medlemmernes men også sponsorerens støtte til dette. Tennisklubben har en lang historie og en unik placering midt i den smukke Ådal, og du vil som sponsor få adgang til ca. 500 tennisaktive og snart 200 padelaktive medlemmer og deres netværk. Vores samarbejde kan tage forskellige former. Alle sponsoraftaler forhandles individuelt. Du kan tegne et af vores generelle sponsorater, hvor du støtter Tennis Club Odense som helhed. Men det er også muligt at målrette sponsorater mod f.eks. bestemte events eller sociale og sundhedsmæssige projekter, hvor vi bruger tennis som løftestang.

Kontakt os med et forslag – vi vil arbejde for at få det maksimale ud af vores samarbejde – for jer og for os.

Når jeres virksomhed indgår i et partnerskab med Tennis Club Odense, så forpligter vi os sammen med jer til at få det maksimale ud af samarbejdet. På samme måde som vi forpligter os over for vores medlemmer.

Lad os skabe en fælles succes. Kontakt klubben via nedenstående formular: