4.runde i holdturneringen

Vores succesrige pigehold i 1.division kom ikke i kamp denne lørdag, da modstanderne fra B93 er blevet trukket ud af rækken. Til gengæld var der kampe på programmet for klubbens øvrige tre hold – herrerne.

I 1.division var holdet på besøg i Helsingør, hvor det desværre blev til et nederlag på 4-2. Jeff Sørensen vandt sin første single for klubben, mens det blev til sejr i 1.herredouble til Kristoffer og Sune Jørgensen. Holdet frister en tilværelse i bunden af rækken her halvvejs i turneringen. Henrik Kjærulff var også .ed på holdet

I 3.division løb holdet ind i et nederlag på 5-1 på hjemmebane til Silkeborg. Der var en flot sejr til Sebastian Bertram i 4.herresingle, hvilket var nok til at give titlen som kampens bedste spiller. På holdet spillede også Johnny Klint, Lars Kristensen og David Gabra.

I JTU/FTU rækken tabte holdet 5-1 til TPI. Benjamin Bertram fik en flot sejr i single. På holdet spillede også Rasmus O.Jensen, Julius Nielsen og Flemming Bertram.

Holdturneringen starter op igen i februar måned.