TCO´s Danmarksmester vinder International turnering i Sverige

Tillykke Christoffer med de flotte præstationer.

Christoffer Holmer, flere års i træk Danmarksmester, har nu bevist sine evner internationalt og vundet guld til Danmark og Tennis Club Odense i den internationale ITF turnering i Uppsala – Invacare Swedish Open.

Christoffer winner

Med denne sejr har Christoffer vist at han har potentiale til at repræsentere Danmark ved OL. Christoffer skal spille flere internationale turneringer og samle flere internationale point.

Sponsorer og virksomheder, der arbejder og brander sig med CSR og som har produkter eller serviceydelser der er de bedste i branchen og dermed forenlig med det arbejde vi leverer i TCO, kan nu aktivt gå ind og støtte Fynske talenter og Elite indsats i Tennis Club Odense.

»Nogle bruger CSR til at styrke virksomhedens omdømme og øge kundeloyalitet, mens andre bruger det til at øge salget eller at motivere medarbejderne internt i virksomheden,« For at skabe værdi for virksomheden, skal man først skabe værdi for andre.

Christoffer Holmer Winner