Information til medlemmer

Kære TCO-medlemmer
Hermed følger den seneste klubinformation:
Træningsprogram – ændring af fysisk træning:
På grund af ændringer i det samlede program flyttes fysisk træning tirsdag kl.17 frem til kl.15 på kunstgræsbanen. Denne ændring træder i kraft til i morgen tirsdag d.29.april.
Betaling af træning:
Nu har træningen været i gang siden tirsdag i sidste uge. Vi skal bede alle på udvalgt træning om at få betalt i tilmeldingsmodulet. Til de, der har tænkt sig at benytte sig af selvtilmeldingsholdene skal vi også bede om registrering og betaling via hjemmesiden. Eventuelle spørgsmål sendes til direktor@tennisclubodense.dk.
Banepleje:
Vi har været velsignet med dejligt forårsvejr de seneste dage til stor glæde for alle. Banerne SKAL vandes før spil og gerne efter, hvis ingen andre overtager banen. Automatisk vanding kan foretages på bane 1-6 fra klubhuset. Efter spil skal banen fejes ud til alle hegn – ikke kun lige bag baglinien. Hjælp os med at bevare Danmarks bedste grusbaner.
Port og vandingssystem:
Porten til vores dejlige anlæg har været sat ud af drift grundet strømproblemer nede fra byggeriet på stenmelsbanen. Thoms Låseservice arbejder på sagen, som vi forventer løst snarest. Vandingsystemet på de nye baner (9-12) forventes klargjort i løbet af ugen. Banerne skal indtil da vandes manuelt.
55+ træning:
Der er oprettet træning tirsdag formiddag (9-10.30 og 10.30-12) for formiddagsmedlemmer, men der er stort set ingen tilmeldte. Såfremt træningen skal bibeholdes er der brug for flere tilmeldte. Minimum 5 pr.hold for at holdene kan fortsætte. Opfordringen til at spidse kompetencerne på banen af er hermed givet videre.
TCO CUP:
Der afvikles fra torsdag aften frem til søndag vores traditionelle TCO CUP, der i år har 139 deltagere fra hele landet. Såfremt programmet kan gennemføres fredag og lørdag uden forsinkelser på grund af regn, vil der blive frigivet baner om søndagen til medlemsbooking. Dette vil skete lørdag sidst på eftermiddagen. Benyt lejligheden til at se toptennis i egen klub.