Åbningstider i anlægget, banepleje og (ubudne) gæster

Kære medlem,

3 vigtige meddelelser:

1. pga. klubhusprojektet har vi endnu ikke fået nøglesystemet i drift. Det betyder at vi skiftes til at åbne og låse. Til hverdag åbner Edo, vores banemand, når han kommer om morgenen. I weekenden åbner vi anlægget umiddelbart inden den første banebooking. Om aftenen – både hverdag og weekend – låser vi efter den sidste banebooking dog senest kl. 20.

Vil du være sikker på at anlægget er åbnet, når du skal spille, så sørg for at booke en bane – gerne i god tid.

2. Banerne er sårbare her i starten af sæsonen. Hermed en bøn til alle medlemmer om at hjælpe med at få dem godt igang:

• overvej inden du går i gang med at spille om banen er klar til spil – måske er den for våd el. for blød?
  • sørg for at lappe huller ved at skubbe gruset på plads og stampe med fødderne, når du spiller
  • sørg for at feje og vande

3. Hvis du ser fodboldglade børn/unge/voksne rende rundt på banerne i fodboldstøvler, så forklar dem venligt:

• at de ødelægger banerne, når de går rundt på dem med fodboldstøvler
  • at vi meget gerne vil byde dem velkomne som medlemmer i klubben 🙂