Træningsinfo

Træningsprogram i Marienlystcenter for udvalgte spillere

TCO 2014 Winter Indoor Training Schedule at Marienlyst

Træning på Sct. Knuds Gymnasium

Sct. Knuds træningstilbud-inde-2014-2015

Træningsstruktur i TCO

Af hensyn til vores medlemmer, inddeler vi spillere der ønsker træning i medlemsgrupper:

JUNIORER:

SENIORER:

• Nystartede seniorer – for nye medlemmer VoksenIntroduktion ’14 eller for medlemmer.
  • Alle studerende i Odense. Så om du går på University College Lillebælt, SDU eller noget helt tredje – klik her UNI-tennis-projekt.
  • Øvede seniorer– Dette er til dem der har lært den grundlæggende teknik og har en basis forståelse for tennisspillet.
  • 55 +: TCO har også noget ekstra at tilbyde den mere modne generation – +55 rekruttering har været i projekt, der har kørt i nogle sæsoner med massiv succes:  folder 2014

TRÆNING: Træningstilbud indendørs 2013-2014

UDVALGT TRÆNING:

Kontingent og Træningsafgift:

Vær opmærksom på, at kontingentet giver bookingret udendørs og medlemskab af klubben. Al træning betales ud over kontingentet – afhængigt af antallet af ugentlige træningspas. Når du har meldt dig til et hold, følger du dette hold hele sæsonen i den angivne periode med mindre klubbens trænere tilbyder dig andet.

Træningsafgift:

Neden for kan du se vores skema for træningsafgifter. Du betaler engangsbeløbet, som er placeret i den boks afhængigt af hvilken måned du begynder til træningen.

Opstart måned    Antal træningspas pr. uge
Maj’14 1.000 1.650 2.300 2.800 3.400
Juni’14   700 1.000 1.500 2.000 2.500
August’14   400    500    700 1.000 1.300
Sep’14   400    400    500    500    700
Okt’14

Træningens opbygning & temaer:

For at optimerer træningens kvalitet og skabe en “rød tråd” i træningen, vil alle trænere på alle træningshold følge fælles temaér.

Fysisk træning og TCO´s løbeklub.

I TCO er fysisk træning en stor del af den samlede træning. Alle medlemmer er velkomne til GRATIS at deltage.

Der er i indendørsperioden fast FYSISK TRÆNING program for juniorer.

Desuden er der indlagt fysisk træning før og efter banetræningen, når du er på, det vi kalder “udvalgttræning”.

Elastik træningens program med fokus på overkroppen elastik tennis.

Privattimer:

Det er dog muligt at købe en privattræner. Privattræning afregnes direkte med trænere.

Træning er, når et barn spiller med/undervises af en voksen, der ikke er familierelateret. Dette også selvom spillet/træningen foregår uden betaling af honorar.

Privattrænere til rådighed i TCO:

Bill Eastburn

Karolina Jovanovic – 175 kr. i timen

Nils Baastrup – 175 kr i timen.

Kirstine Bau-Madsen – 125 kr. i timen

Marie Schäfer – 125 kr. i timen.

Alle trænere i klubbens trænerteam er godkendt til privattræning, men ikke alle stiller sig til rådighed for privattræning.

Kontakt klubben på kontakttco@gmail.com

Slagtræning/Hittingpartner:

Som supplement til privattimer og klubtræning har du mulighed for at hyre en “hittingpartner”.
Sebastian Bertram U16, årg. 1998 og assistent træner i TCO
Jens Chr. Bjørndahl U14, årg. 1999 og assistent træner i TCO og for FTU.
Formål: at få slået en masse, dvs. slagtræning med fokus på sikkerhed, tempo og præcision, krydret med pointspil.
Pris: Det koster 100 kr. pr. time.
God træning.

Her kan du få et overblik trænerne i TCO: