I Tennis Club Odense har der altid været et højt niveau af uddannelse blandt vore trænerteams. Vi mener, at det er en uundværlig del af trænergerningen at tilegne sig viden og vore trænere deltager derfor også jævnligt i opkvalificerende kurser som sikrer vore medlemmer den rette undervisning.

david gabraDavid Gabra (Rumænien, sprog: engelsk, rumænsk)
Titel: Træner
Ansvarsområder: juniorer og seniorer
Tennisuddannelse: GPTCA Level C, PTR (Professional Tennis Registry) Professional (10årige & derunder), PTR Professional (11-17årige), PTR Instruktør – Performance, PTR Cardio Tennis
Født: 1993
Spillerkarriere: 1. Division Herre TCO

Thomas Nielsen (Danmark, sprog: dansk, engelsk)

Titel: Træner
Ansvarsområder: Juniorer og seniorer
Tennisuddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1+2+3
Født: 1996
Spillerkarriere: Elitedivision Esbjerg, 1. Division TCO

NilsNils Baastrup
Træner for:  55+ rekruttering.
Født: 1945.
Tennis Uddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1+2+3+4 og og interne trænerkurser.
Trænerkarriere: ”Meget kort”. Startede 2008 som hjælpetræner og afsluttede KT 4 i 2011.
Spillerkarriere: ”Meget lang”.

Rasmus Okkels Jensen
Født: 1998.
Tennis Uddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1+2+3+4 og interne trænerkurser.
Trænerkarriere og kurser: Har i en periode trænet juniorer i Fjordager og Korup Tennisklub som assisterende træner.
Spillerkarriere: Har spillet tennis siden 2008. I 2010 vandt jeg guld til FM i softtennis U12 og bronze til DM i softtennis U12 + utallige af andre softtennis titler. I 2012 vandt jeg guld til FM i U14 HD. I 2012 har jeg desuden spillet med på Team Fyn U14 holdet, sideløbende har jeg være med til at vinde guld for TCO i FTU’s holdturnering som 1. single i U14.

Ida Gudbrand Nilsson
Født: 1999
Tennis Uddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1, KT2 og KT3 og interne trænerkurser.
Trænerkarriere: Har været træner i klubben siden 2015. Elsker og har altid elsket at spille tennis:-).
Spillerkarriere: Træner selv 4 gange i ugen og er aktiv turneringsspiller.

Lea Thamdrup Habicht
Født: 2000.
Tennis Uddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1+2 og interne trænerkurser.
Trænerkarriere: startede med at være træner i TCO som 14-årig i starten af 2015.
Spillerkarriere: Har spillet tennis i ca. 9 år. Spiller i dag 1. division damer for TCO og træner selv 2 gange om ugen. Har spillet mange turneringer som yngre, men dokuserer nu på holdkampe.

Julius Wagner Nielsen
Født: 1999.
Tennis Uddannelse: Dansk Tennis Forbund KT 1 og interne trænerkurser.
Trænerkarriere: Elsker og har altid elsket at spille tennis:-).
Spillerkarriere: Fynsmester og meget aktiv turneringsspiller.

Kathrine Hjorth Nyholm
Født: 1999