SERENA WILLIAMS VS ANA IVANOVIC

SerenaAna

Det er med stor glæde og stolthed at vi kan præsentere det ypperste indenfor tennissporten når verdens måske bedste tennisspiller nogensinde Serena Williams møder tennisstjernen Ana Ivanovic.

Tennis Club Odense tilbyder sine medlemmer billetterne til en pris uden gebyr og yderligere 20% på prisen. Dette gælder for billetterne PL2 siddepladser til 300 kr. (normalpris 395 kr.).

Program

Først i programmet er der lagt op til et brag af en revanche kamp – Wimbledon finalen i herredouble fra 2012 – når vinderne Frederik Løchte Nielsen og hans engelske makker Jonathan Marray igen møder det svensk rumænske par Robert Lindstedt og Horia Tecau.Aftens anden tenniskamp bliver mellem verdens største kvindelige sportsstjerne Serena Williams og tennisstjernen Ana Ivanovic.

Det er første gang at de mødes på dansk grund og denne kamp bliver en oplevelse ud over det sædvanlige i fantastiske rammer i Jyske Bank BOXEN.

Dato: Ons. 19. November 2014

Kl. 17.30 Dørene åbner