Glædelig jul til alle

Kære TCO-medlemmer
Jeg vil gerne på bestyrelsens og egne vegne ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår.
2013 har budt på mange spændende udfordringer og den største af dem alle er netop i år faldet på plads. Som I kan se på hjemmesiden, så er der nu inviteret til første spadestik på Vestdanmarks største tennishal med 6 baner. Byggeriet påbegyndtes for tre dage siden, og dette byggeri vil få enorm stor betydning for klubbens fremadrettede udvikling og muligheder.
Vi kan dermed også lukke det kapitel i vores klubhistorie med skiftende spillesteder indendørs i udfordrende omgivelser. Tak for jeres store forståelse og loyalitet i de mange år klubben har kæmpet for bedre faciliteter. Vi har tre måneder tilbage i det nye år på Faaborgvej – næste gang der inviteres indendørs bliver det i topmoderne faciliteter. Vi står ligeledes over for en endnu en anlægsforbedring udendørs, hvor bane 9 og 10 bliver “vendt” samt 11 og 12 lægges ved siden af bane 9 og 10, når det store gravearbejde på stenmelsbanen er færdiggjort.
I 2014 fylder klubben 125 år, hvilket skal markeres på behørig vis kulminerende med åbningen af tennishallen ultimo 2014. Vi glæder os til at videreudvikle klubben sammen med jer.
En særlig tak til de mange frivillige, der i diverse arbejdsgrupper har hjulpet med en uvurderlig indsats. Hvad enten det har været som hjælp på Odense Stadion, arrangører af turneringer, sociale events, medlemsprojekter, praktisk hjælp eller som ansvarlig for Drop In – så er denne hjælp med til at gøre os til dén klub vi er. Uden jer ville disse mange tilbud ikke kunne opretholdes – TAK.
Udlejningstimerne på Faaborgvej fortsætter i juleferien uændret, så har du faste timer kan du spille som normalt. Klubbens administration holder lukket frem til 2.januar
Vi glæder os til at se jer i det nye år.
Kristoffer Jørgensen
Tennis Club Odense