Flot hæder til Bente Basset

Bente B

TCO’s formand, Bente Bassett, har fået Dansk Tennis Forbunds fortjentsnål for vedholdende arbejde og opnået resultat med at få bygget en Tennishal  med 6 baner i Odense.

Bentes arbejde med at organisere TCO mhp at få en mere professionel drevet klub, blev også bemærket.

Formand for Fyns Tennis Union Agi Szocska havde følgende ord til Bente:

“Bente har siden overtagelsen af formandsposten i OB – Tennis, nu Tennis Club Odense arbejdet for at sætte Tennis Club Odense på såvel det fynske som det danske kort, som en moderne og professionel drevet tennisklub.

Bente var initiativtager til starten af Tennis Team Fyn hvilket meget hurtigt gav resultater.

Efter mange års hårdt arbejde, demonstrationer på Flakhaven, lykkedes det endelig for Bente sammen med FTU og i samarbejde med flere Odense klubber at få sat Tennishaller på dagsordenen.

Bente er dedikeret, nærværende, ambitiøs, målrettet, ”klar i mæglet”, ihærdig og vedholdende”.