Christoffer Holmer dansk mester igen

Så gjorde han det igen, Christoffer Holmer tog i weekenden for intet mindre end 5. gang titlen hjem til Tennis Club Odense som individuel dansk mester i herresingle kørestolstennis. Et stort tillykke fra HKH Kronprins Frederik på dagen og nu her fra klubben som stolt og spændt har fulgt resultaterne gennem turneringen.

holmer_hkh

Klubben vil rigtig gerne gøre mere for kørestolstennis og med Christoffers potentiale mangler nu kun økonomisk set politisk opbakning og en OL-sponsor for endnu en gang at sætte Odense – eventyrets by på landkortet – så er planen klar for Tokyo 2020.

“I herrefinalen stod Thomas Pedersen fra KB og Christoffer Holmer fra TCO over for hinanden. Der blev udvist stor fighter-ånd fra begge spillere, der har vidt forskellig tennismæssig baggrund. Christoffer Holmer er mangedobbelt Danmarksmester mens Thomas Pedersen blot har spillet et par år. Efter et 1. sæt, som var gået rimeligt komfortabelt til Christoffer, fik Thomas med sin hurtighed og stærke forhånd fremtvunget en tie-break i 2. sæt. Den blev tæt og Thomas førte 6-5, men måtte se Christoffer redde titlen hjem på målstregen med cifrene 6-3, 7-6.”

Kilde: http://koerestolstennis.dk/vinderne-af-dm-2015/

holmer_matchholmer_prize holmer_mikkel holmer_coaches holmer_check holmer_bill