Sponsorstrategi

VI SØGER ALTID SPONSORER SOM VIL STØTTE KLUBBEN.

Sportslige ambitioner er ikke så svære at definere. Men uden det nødvendige økonomiske grundlag ville Tennis Club Odense ikke kunne eksistere på samme høje niveau.

Et så ambitiøst projekt som Tennis Club Odenses kræver, at vores partnere spiller med på samme høje niveau. Og derfor har vi brug for sponsorer med det samme gode benarbejde.

Et samarbejde

Til gengæld vil et partnerskab med Tennis Club Odense, hvis det udnyttes rigtigt, være med til at skabe forretningsmæssig værdi for sponsorerne eller mulighed for at bidrage med social ansvarlighed. Vi har sat os for at være vores ansvar bevidst – vi vil være tennisklubben for alle.

Når jeres virksomhed indgår i et partnerskab med Tennis Club Odense, så forpligter vi os sammen med jer til at få det maksimale ud af samarbejdet. På samme måde som vi forpligter os over for vores medlemmer. Vi giver medlemmerne et netværk – det samme tilbyder vi vores sponsorer.

Individualitet

Ingen af vores sponsorer har de samme ønsker og behov. Derfor sammensætter vi vores modydelser, så de matcher jeres behov og ønsker. Alle sponsoraftaler forhandles individuelt. Og vi har plads til både store og små sponsorer.

Du kan tegne et af vores generelle sponsorater, hvor du støtter Tennis Club Odense som helhed. Men det er også muligt at målrette sponsorater mod f.eks. bestemte events eller sociale og sundhedsmæssige projekter, hvor vi bruger tennis som løftestang.

Har du lyst til at blive en del af en succes og tegne et sponsorat, så kontakt klubben via nedenstående formular.