Sponsor: Schmidt REVISION

LOGO_SCHMIDT_REVISION

Klubsponsor 2015/2016

Schmidt REVISION blev etableret i 1992 under navnet M.G. REVISION, og er dermed en af Odenses ældste ‘selvstændige’ revisionsvirksomheder. Revisionsfirmaet tegnes i dag af registreret Revisor Charlotte Schmidt, hvorfor navnet med virkning fra 17. august 2015 er ændret til ‘Schmidt REVISION’.

Mere end 20 års erfaring som revisor

Vi betjener et bredt kundeunderlag af mindre og mellemstore fynske virksomheder inden for en lang række brancher.

Vi leverer fortsat – og som altid kvalitetsydelser til konkurrencedygtige priser – med den enkelte kundes behov i centrum.

Et revisionshus med en god atmosfære

Hos Schmidt REVISION er tonen uhøjtidelig og imødekommende. Vi har altid tid til at varetage din virksomheds opgaver og sætter samtidigt en ære i altid at udføre vores arbejde til aftalt tid.

Medlem af FSR – danske revisorer

Schmidt REVISION er medlem af FSR – danske revisorer. Medlemskabet af FSR sikrer os en løbende faglig opdatering af vores kompetencer. I særlige tilfælde kan vi trække på ekspertviden fra FSR’s team af fagkonsulenter.